perjantai 5. heinäkuuta 2013

Right place at the right time

Janu täällä moi.

Heräsin aamulla puol 11 aikaan auringonpaisteeseen (hähää) ja aamuhommien jälkeen päätin lähteä rannalle. En ollu ihan varma missä se on, tiesin vaan metropysäkin missä piti jäädä. Löysin ekana sataman ja kivan puistontapasen, johon jäin istuskelemaan ja lukemaan kirjaa. Sitte käveleskelin vähän matkaa ja löysinki biitsin! Se oli tosi iso, harmi ku mulla jäi kamera kämpille.. Kävin sielläki istuskelemassa ja tsiigailin ihmisiä. Luin kirjaa yhdellä penkillä, ja yhtäkkiä tuntu että joku on mun takana... Katoin taakse, ja joku senõrhan se siellä mun selän takaa luki mun kirjaa, joka oli kylläki suomeksi.. Varmaan ymmärsi tosi paljon. Se vaan hymyili ja sano että "Gracias!" ja jatko matkaa. Espanjalaiset..

Rantakävelyn jälkeen suuntasin takas kämpille syömään. Sitte kävin kaupassa ja käveleskelee meidän lähihoodeilla. Jalat alko väsyä, täällä tulee käveltyä ihan hulluna eikä ees huomaa, niin sitte menin tohon kulman taakse kahvilaan/baariin (josta oon muuten päättäny että se on meidän vakiopaikka) jossa kävin eilenki istumassa. Mietin siinä että mitä sitä vielä keksis ku oli pari tuntia aikaa ennenku Katja tulee. Noh, mulle alkoki sit jutteleen yks tyyppi, se kysy että mistä mää oon. Se oli ite Lontoosta, ja muuttanu 6 vuotta sitte Barcelonaan. Kerroin sille et etin töitä, ja se anto mulle vinkkejä mistä ettiä ja kerto yhdestä paikasta joka ettii just suomea puhuvia tyyppejä töihin! Juttelin sen kaa varmaan kolme tuntia, se oli tosi mukava. Sain siltä sim-kortinki, ku se ei tarttenu sitä enää. Sitä ei ollu siis otettu ees käyttöön, käyn huomenna liikkeessä aktivoimassa sen. Se kerto myös, että tää alue millä me asutaan, on Barcelonan parhaimpia alueita (siis rauhallisimpia, mukavimpia yms. , ei rikkaimpia :D ) . Noh, sitte Katja soittiki että on taksissa tulossa ja menin sitä vastaan ! Oli huippu nähä "pitkästä aikaa". Katja oli ihan innoissaan ja mää olin vaan ihan "joo im used to this, i live here"-meiningillä. No ei ihan, onhan tää aika uskomatonta mut jotenki silti tuntuu iha luonnolliselta asua vaan Barcelonassa solussa joittenki randomien kanssa. Onneks kaikki kämppikset on tosi mukavia, ne neuvo meille tänäänki kaikkia paikkoja mihin lähteä bilettään. Ei me kyllä oikein jaksettu, käytiin vaan parilla kaljalla ja käveleskelee ympäriinsä. Nytte aletaan nukkumaan.

Buenos noches! Ehkä huomenna saadaan jopa kuvia tänne niin olis vähän mielenkiintosempaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti