tiistai 9. heinäkuuta 2013

Sairastelua

Hei!

Mulla tuli sunnuntaina huono olo ja illalla nousi kuume. Eilenkään en oikein jaksanu mitään. Katja kävi lenkkeilee ja toi mulle donitsin ja söpön t-paidan. Illalla käytiin kämppisten kaa tapaksilla, mutta mulla oli vieläki tosi väsyny olo niin tulin sen jälkeen takas kämpille nukkuun. Katja lähti R:n ja P:n kanssa vielä baareilemaan. Ne oli käyny jossain baarissa jossa oli shotit 1e ! Tosta voitte ehkä päätellä, että niillä meni aika myöhään.

Mane otti kans lepiä.


Tänään herättiinki vasta 11 aikaan, vaikka mää olin menny jo 23 aikoihin nukkumaan. Mulla on onneks ollu parempi olo tänään, mutta nyt Katjalla on kurkku kipeä ja seki on ehkä tulossa kipeeksi. Meillä on kai aika huono vastustuskyky täällä, ku täällä on ihan eri bakteerit. Harmittaa vaan olla kipeenä.

Saatiin muuten töitä tänään ! Perjantaina alotetaan. Me myydään lippuja semmoselle baarikierrokselle. Se ei kuitenkaan oo ihan semmonen perus turistikierros Ramblalla, vaan ne paikat (2 baaria ja 2 klubia) on vähän hienompia paikkoja, ja sinne on pukukoodikin (smart). Mun pitää siis käydä vähän shoppaileen, sillä mulla on oikeastaan vaan shortseja ja toppeja. Musta tuntuu, että täällä tuo flaijereiden jako / lipunmyynti noille kierroksille on samanlaista ku Suomessa puhelinmyyntityö. Sinne otetaan aikalailla ketä vaan, ja palkkaus on sen mukaan mitä saa myytyä.

Katja hajotti meidän ikkunan tänään.. Tosta vasemmanpuoleisesta puuttuu siis palanen, se näkyy aika huonosti tässä.

Eipä tässä muuta. C tulee huomenna Oulusta tänne viikoksi! Tai oikeastaan tänä yönä, mutta me nähdään huomenna vasta. Sitte päästään turisteileen.
Katja nukkuu kun sillä on huono olo, mutta mää ehkä meen vielä käymään tänään jossain. Jos on muuten jotain toiveita mistä kirjotetaan tänne, niin saa kertoa. Moikka!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti